Billedskoletræf og udstilling i Uhresalen

I denne sæson er alle billedskolens hold med i et spændende projekt under temaet “Dialoger på Tegnebrættet” sammen med de andre billedskoler i Favrskov Kommune. Vi vil fx. arbejde med skulptur, assemblage/relief og en stor fællestegning.

D. 24. februar mødes vi med de andre billedskoler til billedskoletræf i Inside, Hammel, hvor vi sammen med kunstneren Qnud Caos vil skabe et fælles værk.

Sæsonen kulminerer i en stor fælles udstilling til maj i Uhresalen, Hinnerup Bibliotek & Kulturhus, så sæt allerede kryds i kalenderen d. 3. maj, hvor vi holder en storslået fernisering med elevernes værker.

Generalforsamling 25/4 2024

Der afholdes generalforsamling i Hinnerup Billedskole d. 25/4 2024 kl. 18.30 i mødelokalerne ved Hinnerup Bibliotek og Kulturhus.

For at vi kan drive en billedskole i Hinnerup, har vi brug for frivillige kræfter til at deltage i bestyrelsesarbejdet. Helt aktuelt mangler vi 3 bestyrelsesmedlemmer.

Der bydes på sandwich, kage og kaffe. Tilmelding til: hinnerupbilledskole@gmail.com.

Vær med til at gøre en forskel, så vi stadig kan tilbyde et fritidstilbud til byens børn og unge.

Kom og vær med!

Tilmeldingen til Hinnerup Billedskoles vinter/forårssæson 2024 er åben. Se en oversigt over hold, skoler, tidspunkter og undervisere: https://hinnerupbilledskole.dk/tilmeldning/

Hinnerup billedeskole | Lavet af Partex Data ApS